Egoism rocks!

Sådär mina vänner. Nu har jag lärt mig hur bilderna och kameran fungerar i datorn så nu kan ni vänta er en massa bilder! Vad kan vara bättre än att starta med lite nytagna bilder på moi? (;








Nu har jag varit hemma i en timme ungefär. Egentligen slutar jag inte förrän tre någon gång, men som skrivet tidigare har vi bara olika former av examinations på våra lektioner nu och på engelskan idag ska en tredjedel av klassen hålla sina presentations och den här gången fick vi andra inte vara närvarande då.

Det var en ganska onödig dag i skolan idag om man får uttrycka sig så. På tyskan spelade vi spel. Visserligen enormt lärorikt då vi skulle förklara svåra ord på tyska och de mest självklara beskrivande orden fick man givetvis inte använda. Perfekt inför muntliga provet som visade sig vara på fredag.

På samhällskunskapen fick vi ytterligare en uppgift och på mattelektionen, där vi i stort sett är klara i kursen, fick vår älskade Marianne någon charmig knäpp och tog med oss till seven eleven och bjöd oss på glass. Vi skulle även ha spelat kubb om det inte vore för att det började regna. Hon har kört så hårt med oss under terminen så vi blev helt chockade då hon sa att vi skulle gå och köpa glass istället. Vi slutar ju minst en vecka senare än de flesta andra skolor så detta hade vi absolut gjort oss förtjänta av! =)

Nu ska jag skriva klart mitt psykologiarbete och därefter ska jag rida. Jag har haft så mycket att göra den senaste tiden så sist jag red var över två veckor sedan, helt sjukt! Så nu ser jag verkligen fram emot att rida. Det kommer dock bli som att jag får hoppa av hästen i farten, hoppa in i bilen - byta om där, och åka till Vasan där vi ska ha genrep. Tyvärr kommer jag komma ungefär 45 minuter sent, vilket kommer innebära en och annan utskällning från personalen - dock inte från min tränare eftersom att hon vet detta. Men jag saknar så mycket att rida och då jag åker till Berlin en vecka kommer jag inte kunna rida heller. Sedan har lördagsdressyren varit inställd tre veckor i rad på grund av tävlingar och pingst, därav kan jag inte vänta en dag längre på att få rida.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sugen på att gå på skiva ikväll? spana in min blogg för att vara med och tävla om en biljett =)

2008-05-14 @ 13:22:52
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Anonym

snygga sate

2008-05-15 @ 13:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0