Dagen med stort D - Berlin here I come!

Godmorgon!

Dagen med stort D är här och lite resfeber har jag allt. I alla fall inbillar jag mig att jag har det, så mycket roligare så. Jag vaknade även och kom på en gång underfund med att Gud hörde mina önskningar igår och har gjort mig så gott som frisk, man tackar!

Idag har jag en massa som ska fixas och för tillfället sitter jag och fixar klart med musiken till min iPod. Mina föräldrar ska strax åka och växla pengar. Jag ska börja packa vilket jag inte har gjort. Men i och med att jag ska shoppa så mycket där nere så försöker jag intala mig själv att jag inte behöver ha med mig för mycket packning. Haha orealistiskt! Jag tar altid med mig packning som om jag ska flytta dit jag ska.

Vad gäller bloggen kommer jag förmodligen kunna få iväg et toch annat inlägg där nere i och med att jag fått veta att ett par elever ska ta med sin lap. Men ifall att det inte blir att jag känner speciellt stort sug efter att sätta mig på nätet då man är där nere, vilket kan vara rätt sannolikt, så kommer bloggen vara igång i alla fall..

... av er läsare!

Precis som förra gången jag var borta, visserligen i Småland, så tänkte jag anordna en frågestund här för er under tiden jag är borta. Ni är många som har skrivit och önskat att ni vill ha en frågestund där ni kan fråga allt ni undrar, och här får ni nu en hel vecka på er att fråga allt mellan himmel och jord. Då jag har fått så himla mycket nya läsare under en förhållandevis kort tid nu, så kan ni kanske finna det intressant att fråga allt ni undrar istället för att sitta och läsa igenom inläggen som skrevs för två år sedan. Det kan ni ju visserligen också göra, jag menar, jag har allt några guldkorn här och där som ni nu får tid att läsa då uppdateringen inte kommer att vara riktigt lika flitigt gjord som då jag är hemma.

Frågestunden är dock inte till detta inlägget utan jag skriver mer om det lite senare!

På måndag, om 8 dagar är jag hemma igen, och jävlar vad bilder ni ska få då! Jag tänkte även skriva lite dagbok (?) där nere så att ni får veta vad vi har gjort. =)

Nu ska jag äta frukost, vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att du får kul i berlin =)

2008-05-18 @ 16:54:14
Postat av: M

fa va kul med frågestund :D äntligen kan man fråga det man undrar över och du inte kan bortförklara att du inte hinner eller så. inte för att du int brukar svara på våra frågor, du är faktiskt väldigt duktig på det. men du fattar va jag menar =) kul att man verkligen kan skriva sna frågor och veta att du kommer svara på¨det :D

2008-05-18 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0