Dag 1 i Berlin - del 1

Dag 1 i Berlin var vi först på sightseeing i vår varma buss. Jag var, som skrivet i föregående inlägg, extremt bakis från premiärkvällen innan och hade en vidrig frossa på bussen. Snälla Karoliina fick sitta och killa mig på armen för att jag skulle lugna ner mig. Den morgonen trodde jag på fullaste allvar att jag aldrig mer skulle dricka..

          

 




     
  <-- Du vet att du är i Östberlin då gågubbarna ser annorlunda ut.

  

 <-- "Endast kärleken räknas"

Jag har valt att dela upp första dagens bilder i två delar. Detta är första delen med bilder från dagen. Kvällens bilder får ni i nästa inlägg. Bilderna i slutet är tagna från Kreuzberg vilket är Berlins getto. Det kan vara svårt att se på bilderna eftersom att naturen är så vacker. Men Kreuzberg har mest mångkultur i hela Berlin och dit ska du åka om du vill äta kebab, (ingenting för mig), eller få ett så stort utbud av second hand att du aldrig vill shoppa i Stockholm igen. Denna dag fick jag dock bara med mig ett linne hem, vilket inte ens var second hand.

Nu ska jag återgå till mitt plugg liggandes på balkongen i solen. Satan vad brun man blir!

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
allt är bra med dig?
Ha en toppen dag!

(Sugen på en ny design till din blogg? kom in hos mig och tävla)

2008-05-28 @ 12:12:40
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hoppas att du får en jättefin dag!

//Natalie B

2008-05-28 @ 12:18:52
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sanna

Sexigt värre. Du alltså.
Älskar dig lillplutt!
Puuuussss

2008-05-28 @ 15:28:40
URL: http://sassynella.blogg.se
Postat av: Anonym

ashett med kort t-shirt!! :D:D:

2008-05-30 @ 23:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0