Bye bye sociala liv.

Godmorgon!

Jag som var på sådant ljuvligt humör, tack vare en del saker, innan jag gick och lade mig igår verkar ha vaknat på helt fel sida idag. Inte bara för att mamma kom in till mitt rum alldeles nyss och frågade om jag verkligen skulle sova såhär länge - vilket jag givetvis inte planerat att göra, utan jag som nu varit säker på att jag är på friskningsvägen och slapp få en större förkylning än vad jag haft de senaste dagarna vaknade med världens halsont, dunderförkylning och garanterat feber. Det värsta av allt är dock högen med plugg som jag skulle ha betat av under de här dagarna.

Jag ser fram emot två veckor totalt isolerad från omvärlden. Thank god att jag har bloggen så att jag i alla fall kan visa mina vänner och läsare att jag lever. Ni lär ju inte behöva störa er på att jag "hävdar mig själv" heller, eftersom att det med all säkerhet blir väldigt lite tid över för socialt umgänge. ;) Sovsällskap lär bli min räddning den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0