Bilderna är på g!

Hej gullisar!

Ojoj vilken dag det har varit! Jag vet inte vad jag ska säga om föreställningen för att ni ska förstå hur mycket jag älskar att stå på den där scenen. Idag var det en massa familj och vänner som tittade på mig och blommorna jag fick efteråt var inte nådiga. Åh, man har fått så mycket beröm idag så självförtroendet är verkligen på topp! Det är inte varje dag man får höra vilken talang man är =) Efter föreställningen åkte vi alla hem hit, åt en försenad middag tillsammans och jag bestämde mig för att stanna hemma. Att springa beeptest och sedan ha en dansföreställning där man ger mer än allt man har tar på krafterna. Nu såhär efteråt känner jag hur fruktansvärt trött jag är.

Vet ni vad? Jag ska fixa med bilderna nu och lägga upp dem så att ni får se en liten del av vad som hände bakom scenen. Tyvärr har det inte tagits några bilder, om jag minns rätt, i några andra dansoutfits än Moulin Rogue, vi gjorde ju andra nummer också. Men som en av Kühlers ansvariga sa så var vårt nummer det absolut bästa på hela föreställningen. Kläderna var även de snyggaste och därav togs alla bilder med de kläderna.

Vi hörs lite senare och då får ni se bilderna! =)

Kommentarer
Postat av: Micke

Det kan inte vara lätt att vara så självgod och sen inte ens komma med i skolan musikal. tur att du kan köpa dej in någon annastans. pengar ÄGER!
ses inte på stureplan!

2008-05-17 @ 00:31:43
URL: http://trordudetsjalv.blogg.se
Postat av: Mandy

Micke: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

:)

2008-05-17 @ 00:35:23
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Lisa

du är grym tjejen!

2008-05-17 @ 00:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0