Bilder från färjan Trelleborg - Sassnitz, samt första kvällen i Berlin!

      
(Klicka för större)

image529
Jag och söta Karoliina <3

 



image533





   
























Bilderna ni ser från eftermiddagen/kvällen är då vi satt på en uteservering och krökade innan vi drog vidare.
Första kvällen drack jag alldeles för mycket. Jag tål väldigt mycket vad gäller alkohol men den här kvällen mådde jag verkligen inte bra då vi kom tillbaka till hotellrummet. Jag har inga bilder från stället vi drog vidare till då vi mötte upp resterande VRGare, men det är sannerligen tur det. Jag vill inte att hela min roll som förebild ska försvinna. Jag har aldrig mått sämre än vad jag gjorde dagen efter, men de bilderna får ni se lite senare. Detta var bara början. =)


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes lovely summer ;D

2008-05-27 @ 16:31:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: D

vem har sagt att du är en förebild?

2008-05-28 @ 00:03:44
Postat av: Mandy

Jag får mail dagligen från tjejer som berättar att de ser mig som sin förebild då de inspireras av mig till att kämpa och ta tag i skolan samt börja träna. Men alla tycker vi olika. =)

2008-05-28 @ 00:08:57
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0