Berlin om två veckor!

Nu ett par timmar senare känns allt mycket bättre igen. Jag är faktiskt på strålande humör! =) Det är fint väder ute och jag kom på mig själv med att tänka på allt jag ska shoppa under veckan i Berlin om två veckor. Min hjärna verkar även trots allt ha vaknat på rätt sida då pluggandet hittills har gått hur effektivt som helst och jag har hunnit med en hel del. Det är förvisso väldigt mycket kvar men det går nog bra om det fortsätter såhär.

image503
Haha.. Snart två år sen =)

Kommentarer
Postat av: eleanor

Du har inte skrivit någonting om VRG-musikalen. Jag, och säkert många andra läsare, skulle gärna vilja veta hur det gick. För du gick väl vidare? :O

2008-05-04 @ 17:17:56
Postat av: Mandy

Har redan svarat på den frågan några inlägg ner vännen :)

2008-05-04 @ 17:20:41
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: bella

jag verkar också ha missat det. vilket inlägg har du skrivit det i? :)

2008-05-04 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0