20 besökare, besöksrekord! Woho!

Fan vad förbannad jag blir! Hela statistiken för dagens besökare har nollställts - jag som hade fått besöksrekord ;( Gäller detta bara min retard till blogg eller har detta hänt er andra också? Och nej, det är inte bara någon errorgrej som kommer ändras tillbaka snart. För nu står det att jag har kommit upp i 20 besökare den 13e maj. WOHO!


...By the way så har jag namnsdag idag. Det är Linnéa - ett släktnamn på min mammas sida. Jag hade själv glömt bort det tills mamma kom med några presenter nu =)

Kommentarer
Postat av: Daniella

Det hände mig också, och tro mig... jag blev också arg.

2008-05-13 @ 22:55:02
URL: http://daniellasvanholms.blogg.se
Postat av: Anonym

grattis gummsi

2008-05-13 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0