Vårkänslor

image378Hej mina vänner!

Lite dålig uppdatering såhär en torsdagsförmiddag, men jag ska gottgöra er. Det lovar jag.

Idag gick jag upp betydligt tidigare och åkte och lunchade med pappa. Därefter tog vi en långpromenad längs vattnet i det underbara vårvädret och nu kom jag nyligen hem. Om en dryg timme ska jag åka till frisören för att slinga mitt hår. Vill få det så att det ser sådär härligt solblekt ut.

Åh, jag vill ha sommar nu nu nu! Bara kunna gå osminkad dagarna i ända, ha dessa härliga minimala kläderna och vara riktigt härligt brun! Både ögonfärg och hårfärg ser så mycket ljusare ut, och huden blir desto mörkare, precis som det ska vara. Och där har vi sommaren och dess fördelar ur ett rent ytligt perspektiv ;)

Nu ska jag bara ligga och ta det lugnt tills det är dags för lite uppfräschning hos frisören. Eros Ramazzotti som är = sommar och lycka för mig spelas flitigt. Ikväll ska jag bara plugga och ladda inför morgondagen. Har fortfarande en del som ska fixas.

Många pussar på er underbara läsare <3 !!


Kommentarer
Postat av: mimmi

Vart klipper du dig någonstans? Sachajuan? Corinne&Friends? tell us :) kram

2008-03-27 @ 17:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0