Så vidrigt trött

Hello!

Satan vad lång tid det tog att svara på era frågor.. och ändå tog jag inte med alla. Hoppas att ni är nöjda med svaren i alla fall! Nu får det dröja ett tag till nästa frågestund :P

Nog om det. Idag har jag varit hur trött som helst. Ingen aning om varför, sov som en stock inatt. Nu ska jag bara göra en geografiläxa och sedan sova, ska bli så skönt. Haha märker ni hur jag skriver :P Jag är så trött att jag glömt allt vad meningsuppbyggnad heter. 

Aja jag ville bara skriva något konkret så att ni vet att jag lever.. men det gick inte så bra. De nyinhandlade pumpsen får ni förresten se såfort jag får tid över. Jag har nämligen tre fullspäckade veckor framför mig innehållande ALLT ni kan tänka er. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Satt ambitiöst idag och försökte skriva ett treveckorsschema för allt... - gick sådär.

Gotta go, ciao!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: SUPER!

2008-03-03 @ 20:56:32
URL: http://Rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0