Och ännu mera träning...

Hej alla läsare!

Slutade som vanligt tidigt idag. Jag gick och solade i 25 minuter direkt efter skolan. Jag hade helt glömt bort hur otroligt skönt det är att sola. Jag är inte van vid att sola såhär sällan. Nu är man i alla fall brun igen. Eller ännu brunare kanske jag ska säga, annars lär jag få en del skit från mina vänner. De vill nämligen aldrig stå på samma bild som mig för att jag tydligen ska få dem att se ut som lik i jämförelse.. Jag håller då inte med, men vad har jag att säga till om. Anyway, på väg hem upptäckte jag till min förtvivlan att jag hade glömt mina hemmanyklar hemma då jag gick hemifrån imorse vilket innebar att jag fick åka till mammas jobb och låna hennes nyklar då pappa var fullt upptagen med en föreläsning han höll på Karolinska Institutet.

Nu har jag varit hemma i en timme ungefär och förbereder danslektionen till imorgon. Direkt när jag skrivit det här inlägget ska jag göra alla de övningar jag skrivit om här i bloggen tusentals gånger. Jag ska träna mage, armar, rumpa och lår. Nu när man är ensam hemma kan jag pumpa grym träningsmusik så får vi se var detta slutar. Jag pressar alltid mig själv så hårt, så har jag inte uppdaterat innan kvällen är slut så gick jag över gränsen den här gången.. 


Förresten. Jag har haft så mycket att göra den senaste tiden så att jag helt glömt bort att lägga upp nytagna bilder jag har från en massa olika tillfällen. De som legat längst och skräpat på datan är mina nyinhandlade pumps som har blivit mina nya favoriter av alla pumps jag äger... Hela mitt rum är för tillfället inrett med alla pumps jag har. Ser rätt roligt ut faktiskt. Förhoppningsvis kommer bilderna upp ikväll!

By the way, kommer ni ihåg italienskaprovet jag gjorde förra veckan? Trots alldeles för lite pluggande så gjorde jag uppenbarligen rätt i att lita på mina kunskaper. Jag fick ett fel på hela provet. Inte illa! Jag fick till och med en blomma vid resultatet i slutet av provet. Ni vet sådana man fick då man gick på mellanstadiet. Det var gulligt tycker jag. :) Mer blommor och guldstjärnor!

Sätt igång och träna med er nu! Det ska i alla fall jag göra =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så tight mandy! jag vill ha sex med dig

2008-03-13 @ 16:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0