Kvällen igår


Godmorgon!

Kvällen igår var trevlig. Vi tjejer började hos Saga där vi drack vin och lyssnade på alla mina favoritpartylåtar :) Runt tio åkte vi till Bromma. Snabbt blev jag välkommen av en kille som jag inte minns namnet på som började köra båten med mig. Ett roligt och kanske totalt meningslöst spel som jag körde för första gången. Att jag förlorade hela tiden och fick börja om - vilket resulterade i fler och fler klunkar jag var tvungen att dricka, ja det fick tjejerna jag var med lida för senare.

Stoff var väl den enda personen jag kände igen sedan innan som var där, trevligt att träffa honom igen. Pratade även jättelänge med min älsklingshanna som ringde då hon var påväg hem från krogen. Såhär i efterhand känns det som om vi pratade i ett antal timmar, haha, sedan att alla där jag var frustrerat började leta efter mig då jag var borta förklarar ju en del. Jaja, det tog väldigt lång tid att ta sig därifrån sedan, men vi hade roligt på vägen så det var ingen fara. 

Strax efter fyra var vi hemma hos Saga, sedan valde jag att åka hem till mig och sova. Det känns alltid så mycket bättre att sova hemma då man inte mår sådär jättebra. Vid halv fem var jag äntligen hemma och somnade som en stock. Jag som var beredd på att både sova bort hela dagen idag och samtidigt må skit fick mig en positiv överraskning då jag vaknade hyffsat tidigt, är pigg och mår helt oklanderligt. Och det var ju en himla tur - idag ska det ju målas ägg och ätas påskmat! Det enda som bekymrar mig är ifall jag får känna den idag så härliga vindoften. Trots att jag mår efter omständigheterna bra så får det sig att vändas i magen bara tanken på rödvin.

image347 image348 

Sedan är det bara kvar att önska er en trevlig påskafton. Bilderna från igår finns i Sagas kamera och lär komma upp senare under dagen!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Är lacklegginsen nyköpta? isåfall vart?

2008-03-22 @ 14:08:20
Postat av: Mandy

De köptes i julas och är från gina tricot :)

2008-03-22 @ 14:13:54
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: yesss

Åh, det är så otroligt roligt att följa din blogg! Ett plus är alla bilder. Skriv ofta! :)

2008-03-22 @ 22:00:42
Postat av: emma

hur gör man båten?

2008-03-22 @ 22:24:30
Postat av: Mandy

Emma jag skulle kunna ge mig på ett försök att förklara båten. Men chansen att du förstår något är nog ytterst minimal. Det handlar i alla fall som alla andra lekar inom samam kategori att du ska dricka ett visst antal klunkar för vissa kort i kortleken. Förlorar du och hamnar på ett klätt kort måste du börja om. Med andra ord det som hände mig alldeles för många gånger.

2008-03-23 @ 14:16:19
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Sandra

vart är mössan ifrån? nyköpt?

2008-03-26 @ 21:46:02
URL: http://sandranatasha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0