Krök på Karlaplan slutade med hemmamys!

Hej mina vänner!

Då jag var påväg in mot stan för ett par timmar sedan för att möta Hanna och de andra tjejerna och dra på chillkrök hos en killkompis på Karlaplan kände jag bara hur min kropp ville lägga sig ner och dö för ett tag och jag kände mig verkligen inte taggad på att kröka längre. Dessutom ska jag med Janne hyffsat tidigt imorgon och fixa en massa inför dagen med stort D - Fredag, och då måste jag ju vara pigg och allert!

För övrigt har jag riktigt jäkla mysigt här hemma nu. Ligger på mitt golv, haha låter lagom mysigt, men för er som känner mig så vet ni att jag mer än gärna ligger på mitt kära golv och sussar skönt eller dylikt (; I alla fall pratar jag med Anna samtidigt som jag har färgat ögonbrynen och pratat med Hanna i andra telefonen. Samtidigt planerar jag lite saker inför morgondagen med käre Janne och strax ska jag gå och skära mig lite ananas för att vänta på att Hanna ska röra sig hemåt och ringa mig. Min lilla dotter... haha!

Saga skickade precis en mapp med bilder från chillkröket vi var på häromdagen. Man var inte lite sliten där inte..

    

Fasiken det där var nog sista gången man hade den klänningen. Här tränar man sönder magen dagligen så att den blir platt som en tvättbräda. Så sätter jag frivilligt på mig en klänning där det ser ut som om jag har en hel del mjukdelar att dölja där under. Nej jag förstår mig inte på oss tjejer. Haha, nog har det framgått efter dagens inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

nämen där är anna ju :)

2008-03-27 @ 17:16:47
URL: http://fraaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0