Kanske det sämst skrivna inlägget någonsin?

Men jag har mina skäl.

Jag skrev ett utomordentligt inlägg så fort jag kom hem från en kvällsfika med Carro. Med tanke på en uppdatering som idag kanske inte varit helt oklanderlig skrev jag ett långt och innehållsrikt inlägg för att gottgöra er. Där kunde ni läsa om allt från vad jag har gjort idag, varför ni alla borde gå till min väldigt professionella milf-frisör, hur mycket jag tycker om uppfräschningen av mitt hår som nu är väldigt ljust till varför jag inte har fått något plugg gjort ikväll och istället tagit en kvällsfika med Carro som jag kom hem från för någon timma sedan. Självklart ska kära blogg.se krångla och hela inlägget försvann. All den möda jag la ner slängdes i sjön.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snälla, lär dig kopiera din text när du skriver och lägga de på word som du har uppe. om blogg.se skulle krångla bort ditt inlägg, är de ju bara att trycka upp ett nytt och bara klistra in den texten som "försvann" för du har den ju på word. sen stänger du bara ner word när du är klar, och sparar inte. det måste man alltid göra för blogg.se cp:ar jämt! puss ett fan.

2008-03-28 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0