Jag bara ääääälskar att dansa!

Nu är jag hemma igen! Pigg och taggad till hundra. Satan vad vi tränade rumpa och lår på baletten idag... inte ovanligt men ack vad det kändes idag. Jag vet då en som kommer vakna med en enorm träningsvärk imorgon. Dansen var annars grym som vanligt, vi var grymma som vanligt och jag är liksom de andra tjejerna i min grupp helt slut nu. Alltså ni skulle bara se våra träningar... aah blir taggad bara jag tänker på det! Vi kör tills vi inte kan stå på benen längre och det är en så grym känsla! Fan ni måste börja dansa alltså, finns inte mycket som slår det.

Vi ska ju bland annat köra ett långt Moulin Rouge medley på showen och vår tränare tvingar oss att gå ut och jogga ett par gånger i veckan nu så att vår kondition blir ännu bättre, annars kommer vi aldrig orka. Alltså ni förstår inte adrenalinkicken man får av så snabba danser, så feminina danser, till så galet bra musik.

Idag fick vi lära oss en bit av näst sista dansen på medleyt om jag inte misstar mig. Jag som tyckte att de andra utstrålade en enorm sexighet och allt vad dansglädje heter. Den här dansen överskred alla gränser som någonsin funnits. Den är galen, vulgär och porr på ett oerhört professionellt sätt. Jag tror att ni förstår hur mycket jag älskar att dansa vid det här laget... Jag säger bara en avslutande sak: Ni måste se Kühlers mellanshow i maj!


Kommentarer
Postat av: ninnie

låter riktigt kul:) skulle vara kul att börja dansa men känns lite sent när man är 16 år då är ju de andra i gruppen jätte bra:/

2008-03-05 @ 00:31:59
Postat av: Mandy

Nej nej kom igen, det finns ju nybörjargrupper! är man dessutom i den åldern så brukar man gå betydligt fortare fram :)

2008-03-05 @ 00:40:27
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Hanna de Ron

hej min lilla sockertopp! När i maj är showen och när släpps biljetterna?? Måse ju se min lilla älskling!
vet du när stora showen är? Vill se min gammla dansgrupp också ju (: :P

2008-03-05 @ 11:30:10
Postat av: Mandy

Älskling! Om jag kommer ihåg rätt så är det den nionde och tionde maj. Men jag uppdaterar dig så fort jag vet när biljetterna släpps och vilka dagar jag ska dansa! :) Tyvvär vet jag ingenting om den stora showen :(

2008-03-05 @ 19:17:56
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Hanna de Ron

Okej, lova :D MÅSTE se dig shaka loss ordentligt ju ;D

2008-03-06 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0