Horsegirl90 var mitt namn på lunarstorm en gång i tiden...

image289Tjollahej!

Ridningen idag gick suuuuper! Jag är så lycklig nu för både ridningen och dansen ger mig sådant pirr i hela kroppen som man hade som nybörjare inför varje ny lektion. Ridningen framför allt, det har knappt aldrig varit roligare :D Och jag älskar att bonusen är en sådan snygg kropp man får! Rumpa, mage och lår säger jag bara, rauwr!

Jag har suttit och tittat på bilder på mig och min lilla prinsessa Linnea som är den lilla polle jag rider jämt nu. Som min egna lilla häst =) Jag har hittat en hel mapp pappa har tagit. Hon är så fotogenisk den lilla pärlan. Dessvärre har det inte fungerat att föra över bilderna till min dator så jag fick ta bilder med min kamera från skärmen. Kvalitén blir inte jättebra men då får ni se hur hon ser ut. Pappa ska få ta nya bilder på oss i helgen så får ni se. =)

Jag har, hör och häpna, inte pluggat speciellt mycket idag. Jag och mamma (a) har en gammal regel att har jag haft ett större prov så ska jag inte behöva anstränga hjärnan ytterligare med plugg på kvällen samma dag. Jag har hållit det hittills men nu måste jag helt enkelt ta tag i allt. Jag kommer omöjligt hinna annars. Det är inte mycket att göra men jag ligger trots allt här i soffan med filtar och kuddar, har sällskap av världens bästa föräldrar, har underbara personer som skriver på msn samt era söta kommentarer att läsa då och då... då ska man inte klaga =)

Bilder kommer upp senare som ni inte får missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0