Grattis älskling!



Hello!

Hela 3 inlägg igår skrev jag som raderades på grund av blogg.se som krånglade mer än någonsin. Den här gången kan ni alltså inte skylla på mig vad gäller den dåliga uppdateringen. Jag som hade så mycket att berätta :(

Jag har i varje fall precis ätit våfflor till frukost och pratat med alla tjejerna om planerna inför ikväll. Charlotte Nordlinder fyller nämligen år idag! Jävlar vad hon ska firas, aouch det blir farligt!

 

Planerna för dagen är ännu oklara. Sliten är bara förnamnet på det adjektiv som passar bäst in på mig dagen till ära. Förmodligen är det också därför min annars så skärpta hjärna tänker lite i ultrarapid... ;) I alla fall är det en massa som ska fixas inför kvällen och nu väntar jag bara på ett par samtal från några vänner. Sedan är det bara att köra! Det blir bra det här.

Pussar/ Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0