Godnatt!

image309Godkväll!

Nu är dansförberedelserna klara och jag ska alldeles strax sova så att jag är pigg imorgon. Om inte annat lär jag bli det när vår danslektion sätter igång. Fungerar allt som det ska lär det bli hur roligt som helst! Synd att jag inte kan filma..

Nu innan det är sovdags har jag och mamma suttit och tittat på programmet Debatt och lilla Bella som blivit så stor. Haha nu låter det som om det är min dotter :P. Men jag blev föga imponerad över hennes svar på de andras frågor som de trodde skulle sätta dit henne. Jävla idioter som nedvärderar oss ungdomar så otroligt. Jag kan lova dem att många av oss har bra mycket mer att komma med än vad de någonsin haft. Jag måste erkänna att jag faktiskt saknar henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att du saknar henne, ni var ju som varandras systrar..varför inte ta upp kontakten igen?

2008-03-16 @ 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0