Fredag

image300Godmorgon!

Sitter för tillfället och tittar på Nanny. Jag har sett alla avsnitt säkerligen tre gånger vardera, haha! Men de är fortfarande lika bra. Tessie kom aldrig igår, vi var båda trötta efter allt pluggande. Men från och med  idag och ett par nätter framåt kommer hon att bo här så det blir mysigt med sällskap :)

Först ska jag ha ett oförberett prov i tyska, lagom kul... Men det är bara att bita i det sura äpplet och få bra på det. Finns inget alternativ. Sedan ska vi åka till Frescati och ha idrott. Idag ska bland annat Jing ha hand om idrotten och det blir kampsport!

Idag slutar jag runt tre och då åker jag och Tessie direkt hem till mig för att plugga, ja vi har så mycket nu... Sedan har jag min dansträning och sedan ska vi fira Patrik ikväll! Berättar mer om det senare!

Hoppas att ni får en trevlig fredag i det fina vädret!














Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer jeansen ifrån? :)

2008-03-07 @ 19:10:48
Postat av: Anonym

älskar när du uppdaterar så här mycget!

2008-03-07 @ 21:36:57
Postat av: Mandy

Jeansen är från miss sixty :)

2008-03-08 @ 11:23:00
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0