Första lektionen inställd

Godmorgon!

För ungefär tio minuter sedan stressade jag som bara den för att hinna till psykologin som börjar halv nio. Precis när jag gick utanför dörren fick jag ett aningens försenat sms om att lektionen ställdes in för att Fredrik fortfarande är sjuk och vi skulle arbeta vidare på egen hand. På VRG har vi inga vikarier då lärare är sjuka. Att en lärare är sjuk och inte kan hålla i lektionen är väl dock inte det vanligast förekommande.  

Alltså har jag bara en lektion idag - mitt italienskaprov. Nu tänkte jag skriva lite glosor så att jag kommer in i det italienska tänket så behöver jag inte åka till skolan förrän om över en timme. Planerna för dagen är en massa plugg samt förmodligen ridning. Tessie lunchar jag nog med för att sedan ta en fika, förbereda danslektionen jag skall hålla nästa vecka.


Grattis igen till världens bästa Patrik som fyller år idag!
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0