Förberedelse inför danslektion

Hej igen!

Oh jag är så effektiv idag. Eftersom att vi ska köra slut på alla som går på vår idrottslektion på fredag måste ju vi som håller i lektionen orka mer än de som vi håller lektionen för. Därför har jag, träningsnarkoman som jag är dessutom, kört för fullt här hemma med sit-ups i alla dess former, alla olika armövningar, rump- och lårträningar ni kan tänka er. Så nu sitter man här nyduschad för andra gången! ;) Det blir nog inga problem på fredag. Jag är i toppform ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Det här är kanske en lite konstig fråga, men hur brukar du träna lår och rump musklerna? Frågar pga att du har så himla fin kropp. Ha det bra.

2008-03-12 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0