Ett kärt återseende

En person hörde av sig ikväll som betydde otroligt mycket för mig för länge, länge sedan. Hade kvällens scenario ägt rum då han spelade en väldigt stor roll i mitt liv hade mitt hjärta hoppat av glädje. Men tiderna förändras... tror jag. Jag har länge funderat på hur allt skulle sluta om vi skulle höras då han kom hem från sin utlandsvistelse och fortsätta där vi slutade. Ikväll fick jag smakprov på detta. Jag känner mig rent ut sagt kluven. Jättekluven. Tänk er att ni har en relation med någon som bara utvecklas hela tiden och det känns som att den inte kan bli bättre. Sedan flyttar personen utomlands under en längre tid och du klandrar dig själv för att du inte gjorde mer för att han skulle stanna. Sedan kommer han tillbaka och vill ha dig tillbaka och ingenting är sig likt, men samtidigt så är det som om allting var precis som förut och allt skulle kunna fortsätta från där det slutade. En liten detalj som inte är sig lik längre är att jag personligen inte alls känner detsamma för förhållanden som jag gjorde förut. Jag känner ingen längtan efter en massa känsloproblem och allt annat som följer en seriös relation. Jag tror helt enkelt att jag har tappat den syn på förhållanden som jag en gång haft.



Kommentarer
Postat av: Anonym

är det han jonathan ditt ex ?

2008-03-26 @ 10:39:19
Postat av: Mandy

Haha, nej nej det är inte mitt ex :)

2008-03-26 @ 13:37:44
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

Jonathan har väl skaffat ny tjej, hon Emma, eller vad hon heter? Han har berättat mycket om dig, och på honom då så lät det som om han aldrig skulle kunna ta dig tillbaka? Men vad vet jag, han säger så mycket den lilla vännen. Får hoppas att ni har en bra relation iaf :D
Kramis

2008-03-26 @ 14:03:17
Postat av: Mandy

Okej, förstå det här bara: det är inte inte inte jonathan jag menar. Det är en person jag bad sluta höra av sig till mig för länge sedan. Tror väl inte heller att han skulle gå runt och säga att han vill ha mig tillbaka när jag har bett honom att inte höra av sig till mig igen för att jag är totalt ointresserad av honom.

2008-03-26 @ 14:22:59
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0