Då man tror sig veta lite för mycket..

Godmorgon!

Vet ni vad jag gjorde igår direkt efter jag bloggat? "Skulle bara lägga mig i sängen för att vila"... och sedan var det kört. Vaknade av pappa som väckte mig klockan nio imorse vilket betyder att jag har sovit i tolv timmar. Inte illa. Men det var sjukt, jag kan inte minnas när jag var så trött senast. Inlägget jag skrev igår kommer jag knappt ihåg att jag skrivit, som om jag var väldigt väldigt onykter.. Det enda jag kommer ihåg var att det tog väldigt lång tid att skriva.

Idag börjar jag inte förrän 11.20, skönt! Men jag har som vanligt på tisdagar en lång dag att se fram emot med dansträningar hela kvällen och en lång dag i skolan. Känner mig dock väldigt pigg idag så det går nog finfint! Hann inte göra geografiläxan igår innan jag somnade men som tur är hinner jag göra den nu. Verkar inte vara så svårt. Vi håller på med The Transnational Corporation Debate. Rätt intressant faktiskt.

Haha ni är så roliga ibland måste jag säga. Det är jätteroligt att ni kommenterar och sådär, men att somliga av er tror att ni känner mig bättre än vad jag själv gör blir det bara skrattretande. Jag är inte dum, klart jag förstår att många av er som kommenterar faktiskt är bekanta till mig eller så kallade "föredetta vänner". Men bara för att det råkar vara så att ni känner mig eller i varje fall har gjort det så hoppas jag innerligen att jag både känner mig själv och min släkt bättre än vad ni gör.

Dags att äta frukost, pussi!

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste bara låta dig veta att jag tycker att du verkar vara en otroligt härlig tjej!
Sådär smart, cool, jättesöt och trevlig utan att det blir jobbigt - dina svar på frågorna var verkligen jättebra och du bekräftade verkligen min uppfattning om dig (alltså skitcool!).

Så himla skönt med en sån person, som har fötterna på jorden och som ändå känns rolig och spännande.
Ha det jättebra och sluta aldrig blogga! :D
puss och kram

2008-03-04 @ 16:56:39
Postat av: Mandy

Anna: Haha ååh vet du, det där gjorde min dag! Bara en sådan kommentar får mig att aldrig vilja sluta blogga och jag blir så glad. Jag som tyckte att mitt resultat på matteprovet gjorde min dag idag, detta slog fan det med hästlängder!

Tack så mycket Anna :)

2008-03-04 @ 18:48:59
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0