Buona notte bambini miei <3

Sitter fortfarande uppe... får hjälp av mina vänner nere i Milano med saker jag ska kunna till italienskaprovet på torsdag. Grammatik framför allt. Haha de bara skrattar när jag frågar om saker - saker som för dem är hur simpla som helst men för mig bara rör till allt. Men nu har jag ett bra grepp om allt så ska jag bara repetera allt imorgon. Hade det visserligen innan också. Språk är så härligt eftersom att man egentligen inte behöver plugga inför proven mer än om det är glosor som kanske inte alltid sitter hundra... men för övrigt lär man sig verkligen allt på lektionerna och sedan sitter det! Nu är jag taggad på att prata flytande om inte allt för länge, woho! Tror ni att jag klarar det?

Annars vill jag igen berätta hur otroligt mycket jag uppskattar de fina kommentarer jag får överallt från er läsare. Framförallt kommentarerna här i bloggen och alla mail. Bara en kommentar från någon av er läsare gör hela min dag. Jag menar det verkligen. Ni ger mig så mycket och jag får väl hoppas att ni får något tillbaka. Fast realistiskt nog borde ni ju finna något intresse av att besöka den här sidan i alla fall så där får ni ju något. Annars vet ni att det bara är att skicka mail eller skriva kommentarer om ni har något ni vill att jag ska skriva om, inte skriva om eller vad det nu kan vara. Det är inte säkert att jag gör det ni ber om eftersom att jag vill göra det som intresserar mig och skriva om det som jag är bra på eller tycker är roligt. Det finns bloggar för alla intressen och jag hoppas och tror att ni som läser min blogg läser den för att ni på något sätt finner den givande eller intressant. Men som sagt, ju mer kontakt med er läsare - desto roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0