Blackout

Hej!

Idag upplevde jag något på mitt italienskaprov som jag aldrig har upplevt tidigare. Jag fick provet mitt framför ögonen och förstod inte ett skit av vad som stod där. Det var som ett helt främmande språk och mitt i allt började jag skaka och fick skriva om mitt namn flertalet gånger så att det skulle vara läsbart. Jag hade drabbats av en blackout.

Paniken spred sig i hela kroppen och gråten var inte långt borta. Men som från ingenstans klarnade allt på en och samma sekund, och sekunden efter skrev jag som aldrig förr. Provet var knepigt här och där måste jag erkänna. Italienska på nybörjarnivå ska det vara, det är det inte. Vilket är bra. Men det är mindre bra om man varken pluggat eller sovit. Snarare försökt göra något mellanting. Därav den oerhört höga slitfaktorn på mina bilder nedan.

Provet kunde knappt ha gått bättre vilket jag är otroligt lättad över såhär då jag upplevt min livs första blackout. Direkt efter provet tog jag en promenad med Amanda tillbaka till Odenplan där jag åt lunch med Tessie. Efter lunchen träffade jag Chanel och planerade vår danslektion vi ska ha på idrottslektionen nästa vecka. Kommer bli grymt! Be there or be screwed, säger jag bara.

Nu är jag hemma, lite senare än vanligt och ska få lite läxor gjorda. Lyckligtvis ska jag rida idag igen och därefter kommer Tessisen hit. Jag har haft en sådan träningsvärk hela dagen idag att jag inte kunnat gå normalt. Fasiken snart börjar väl folk tro att jag inte kan gå normalt. Jag tränar ju så ofta så att jag har träningsvärk i stort sett varje dag.


  

Såhär har jag sett ut idag. Sliten. Hade i varje fall stilrent svart på mig, från topp till tå.



Kommentarer
Postat av: cathrin

det är fint med svart!

2008-03-06 @ 14:52:05
URL: http://cathriny.blogg.se
Postat av: Sara

Skulle vara jättesnällt om du ger mig lite tips på hur du lyckas hålla modet uppe hela tiden när det gäller pluggandet? Jag är i en svacka nu och har varit det länge :(

2008-03-06 @ 17:30:14
Postat av: Mandy

Sara maila mig istället så kan jag vara lite mer personlig när jag svarar! :)

2008-03-06 @ 18:18:05
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är super söt, vackra "karibien-ögon" har du också ;) Samt att du verkar så smart. Sånt gillar jag snygga och ambitösa tjejer. Hatar fula nördiga pluggisar men du e fan sexig...
ha det bra och fortsätt i samma stil så kommer du att kunna gå hur långt som helst i livet..
Du verkar vara väldigt ödmjuk och inge jävla brat..
sånt uppskattas :)
puss på dig

2008-03-06 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0