Ändrade planer i nattetid

Hallå där mina vänner!

Ja, varken kvällen igår eller dagen idag blev som planerat. David ringde vid elva igårkväll och ville komma hit så det slutade med att han kom hit en timme senare då jag övertalat pappa så sov vi här. Imorse skulle jag åkt till skolan men efter att ha övervägt situationen och att jag inte kan minnas när jag senast var hemma från skolan även fast jag inte var sjuk, så insåg jag att det är ett rätt stort problem i sig att jag inte ens minns det. Självfallet ska man inte skolka och göra det till en vana att vara hemma från skolan utan anledning. Men jag är 17 år, och det är uppriktigt farligt att ta skolan så seriöst att man rent ut sagt får ont i magen om man är hemma från ett par lektioner utan egentlig anledning. Varför jag skriver detta är för att ni annars skulle fråga om jag inte går i skolan idag så där har ni svaret. =) Även jag kan vara mänsklig.

Trots att det blev rätt sent jag och David somnade så vaknade vi sjukt tidigt imorse, tror att klockan var runt sexsnåret, riktigt pigga. Vi låg kvar länge i den varma sköna sängen men sedan satte vi igång med att spela alla olika sällskapsspel ni kan tänka er, allt från TP till monopol. Haha det var riktigt roligt att äntligen ha någon som vill spela monopol trots att det är ett evighetsspel. Fast evighetsspel kan jag väl inte kalla det för idag... David torskade stort och det gick snabbt att besegra honom :D Om det ändå hade varit så väl... Jag förlorade så hårt och Davids imperium blev bara större och större. Trots att han ändå var snäll och hjälpte mig i vissa lägen så blev jag the biggest looser :(


I alla fall åkte han härifrån för ett tag sedan, klädd i mina VRG mjukisbyxor till sin stora jacka, haha! Snart är det dags för mig att plugga lite matte. Därefter?

Rida! =)

Vi hörs senare <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

du och David är ni myskompisar :) ?

2008-03-19 @ 15:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0