:)



Hej igen!

Nu har jag suttit med pappa och pluggat psykologi. Nuförtiden pluggar man ju enbart på egen hand så det är härligt att få lite hjälp någon gång ibland. Han var i alla fall jätteimponerad av allt jag kunde så jag ska nog sova snart.

Nu i pluggpausen har Susanna fått mig att skratta så jag gråtit här hemma. Haha knasboll! <3 Samtidigt har jag den här underbara låten på repeat. Ja, ni vet väl vid det här laget att jag verkligen är för många av de gamla klassikerna. De är så härliga och jag bara sitter här och ler, haha vilket retard tänker ni! Ni får ursäkta, men Susannas galenskaper gör att jag inte riktigt kan vara helt seriös. Därför, bäst att inte skriva något mer. Lyssna på låten och var glada - suckers!

Ni vet att jag tycker om er. :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

fgljaskvndklbjhiruhtwlkjdfölsn

hahaha, du är inte en liten galenpanna du heller! :)

2008-03-17 @ 10:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0