Wild dances

Hej mina vänner!

Sitter här hemma och lyssnar till Ruslanas wild dances och vill bara åka utomlands nu nu nu och dansa natten lång! Skulle den här låten komma en kväll ute så finns det inga gränser alltså.. fan vad underbart! Det blir grymt att komma till Italien om en vecka, träffa alla vänner där nere  där säkert hälften av dem råkar vara badvakter (tänk brunbrända italienare med kroppar som gudar, räddar människor från att drunkna på denna milslånga stranden.. ni vill inte veta hur många gånger tjejer spelar att de håller på att drunkna för att få hamna i deras livräddningsbåtar..).. alla beach partyn, shopping, goda drinkar och framför allt - värmen! Tanken på dessa gudar då de kommer upp från vattnet med lågt hängande badbyxor och då de slänger bak det långa blöta...lite lockiga.. håret.. medan vattnet rinner längs med deras vältränade kroppar får mig att glömma bort omständigheterna här hemma i dagsläget. Riktigt lyckligt lottad är man i alla fall som tjej då man får vara vittne till en sådan uppvisning. Haha..

Nu ska jag titta på Smekmånaden, äta allt godis som mina söta föräldrar köpte för att visa sin sympati angående min sjukhusvistelse idag. Imorgon ska jag åka med mamma och köpa ett par örhängen också. =) Sedan är jag fullkomligt överlycklig för att jag idag fick veta att min storebrors ex har fått jobbet som ridlärare på min ridskola till hösten. Hon kommer köra så hårt med mig alltså.. jag kommer inte få någon vila överhuvudtaget från och med nu. Men det passar ju bra i och med att jag bestämt mig för att verkligen satsa på ridningen till hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0