Torsdag

Godmorgon..

Jag vaknade nyss, förstår inte hur jag kan sova så länge. Ställde mitt mobilalarm på 14:00 och jag var dödstrött då alarmet ringde. Men så är det att älska att sova.. Egentligen tycker jag inte om att sova bort dagar på det här sättet men jag ska träffa min matteelev i en och en halv timme nu klockan tre så igår valde jag att sova tills dess. Jag valde mellan det och att ta en joggingrunda innan. Men eftersom att jag ska spruta mitt andra knä imorgon så är det lika bra att vila dagen innan.

Igår såg jag matchen hos Joakim och Bella. Shit vilken match! Ni som såg den vet vad jag menar. Helt sjukt oväntad var den och man hade i andra halvlek ingen aning om hur den skulle sluta. Jag måste erkänna att turkarna mer eller mindre dominerade matchen, men satan vad glad jag blev när tyskarna fick in sitt 3-2 mål i 89e minuten. Tyvärr missade vi ju en del av matchen då de fick strömavbrott nere i Basel. Spanien - Ryssland ikväll. Tro det eller ej men jag hejar på Ryssland. Deras senaste matcher har de spelat den absolut roligaste fotbollen och det känns som att det är deras år i år. Men först ska jag träffa Susanna efter lektionen med min matteelev! =)

Sedan är jag lite fundersam.. nu när jag har fått ett jobb som jag är jätterädd om och väldigt tacksam för att jag fått trots min, för jobbet, unga ålder så kommer jag inte kunna åka iväg och resa i augusti som planerat. Jag åker ju till Italien nu i juli i tre veckor. Sedan var planen att jag skulle vara hemma i några dagar för att sedan åka med Charlotte till milano i början av augusti. Men jag ska se om jag kan åka direkt från rom till milano i slutet av juli så får charlotte åka ner själv och möta mig där nere.. eller något. För till Milano ska jag! Vill inte vänta till höstlovet..

Nu måste jag duscha och klä på mig. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyskland kmr nog vinna hela em,hoppas det i varje fall!:D

2008-06-26 @ 14:32:57
URL: http://alexiias.blogg.se/
Postat av: Mandy

Jag hoppas också att Tyskland vinner hela EM, men som de spelade igår så kommer de aldrig vinna. Turkarna spelade med sitt "B-lag" och dominerade matchen. Men vi får hoppas att tyskarna liksom Sverige mot Ryssland gick in med en för bekväm inställning om att en vinst var säkrad. Man ska aldrig underskatta ett lag på det sättet. Speciellt inte ett lag som Turkiet där de kämpar in i matchens sista sekund.

2008-06-26 @ 14:49:08
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0