Tisdag

Godmorgon =)

Jag vaknade nyss av att mamma ringde. Det var en himla tur att hon gjorde det i och med att jag precis hade stängt av mitt alarm i sömnen. Idag har jag två lektioner. Först matte och därefter en lång och jobbig geografilektion. Därefter måste jag direkt hem och plugga till min engelskapresentation som jag har imorgon. Man är ju inte det minsta effektiv nu i det här vädret. Hade det varit vinter hade den förmodligen varit klar för länge sen.

Aja, det blir nog en rätt trist dag idag. Har jag tur hinner jag kanske gå ut och sola ett tag i alla fall. Men efter imorgon har jag i stort sett ingenting kvar i skolan. Bara en presentation till vad jag vet. Hur underbart är inte det? Då kommer jag bokstavligt talat bo på någon strand i solen och bara några steg från vattnet. Passa på och njut ni som redan är så gott som lediga, det är ni värda.

Vi hörs lite senare.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0