Tapas med tjejerna

Hej mina vänner!

Vet ni vad jag ska göra imorgon? Jobba för första gången på salt! Det ska bli enormt spännande, undrar vad jag ska ha på mig bara.. Något som tål att tänkas på.

Nu ska jag fixa mig lite och halv sju ska jag möta tjejerna på Kungsholmen där jag har bokat bord på ett tapasställe. Ikväll ska jag sedan bara ta det lugnt och försöka lägga mig tidigt så att jag är pigg imorgon då jag ska vara i butiken klockan elva på morgonen.

Men jag tar nog med mig kameran så får ni se bilder lite senare. Puss på er!


/Mandy


















Kommentarer
Postat av: Anonym

du skrev om att du träffade jonathan ditt ex igen , :) hur gick det ?

2008-06-24 @ 18:22:37
URL: http://jjustsc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud så spännande :)

Good luck!

2008-06-24 @ 19:28:56
Postat av: Mandy

jjustsc: Ingenting var som jag förväntat mig.. mer än så tänker jag inte gå in på :)

2008-06-24 @ 20:38:28
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gör du så texter hamnar på sidan av bilden? :)

jag har försökt och försökt men aldrig lyckats! :/

2008-06-24 @ 22:55:21
Postat av: Mandy

Anonym: Du markerar bilden och klickar på rutan så att bilden hamnar längst till vänster. Alltså där du kan välja att ha bilden till vänster, i mitten eller till höger. Sedan klickar du bredvid bilden där du vill ha din text. Jag är medveten om hur värdelös jag är på att förklara men testa dig fram så kommer du att förstå vad jag menar till slut.



Lycka till! :)

2008-06-25 @ 18:29:29
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaavlar vilken rumpa! (:

2008-11-10 @ 00:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0