Sömnlös i Stockholm

Fyfan vilken natt alltså.. Tror ni att jag kunde somna då jag gick och la mig igen inatt? Inte en chans. Jag låg och läste till klockan fem imorse sedan somnade jag av ren utmattning. I samband med att jag uppmärksammade ljuset utanför fönstret så somnade jag i ren frustration. Sedan att det ska bli varmt och bra väder första dagen jag jobbar känns ju sådär.. Men hellre sol och värme än detta höstliknande väder vi har haft. Och jag åker ju faktiskt utomlands snart..

Men trots den sömnlösa natten känner jag mig spänd och glad över det som dagen har att erbjuda i form av jobb. Sedan hjälpte Annas lilla avskedssms, hon åkte till Rom inatt, som jag såg imorse samt samtalet med Carro nyss mig att bli på bra humör. Nu ska jag göra mig iordning!

Önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Victoria

God morgon :)

2008-06-25 @ 09:56:47
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Linnéa G.K

Lycka till!! :D

2008-06-25 @ 10:21:50
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0