Skolavslutning!

Godmorgon!

Fan vad underbart med vinst igår! Jag är så jävla lycklig, men ack så hes. Men mer om gårdagen och alla bilder som redan finns överförda på datorn efter min skolavslutning idag.

Satan vilket tråkigt väder på en skolavslutning. Vi som hade så fint förra året. :( Jag hade planer på att ha en alldeles nyligen införskaffad klänning till skolavslutningen. Men dessvärre är jag inte ett dugg sugen på att använda den nu när vädret är som det är. Istället ska jag ta en annan söt sommarklänning med leggings till så får jag väl tanågon liten sommarjacka att ha över.

Efter skolavslutningen ska jag luncha med min stolta pappa, lite av en tradition. Ni får inte missa alla bilder från gårdagen om några timmar. =)

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0