Sex and the city ikväll!

Världens bästa Anna ringde för ett tag sedan och frågade om jag ville följa med henne ikväll och gå på Sex and the city eftersom att hennes lillasyster blivit sjuk. Jag som gått och varit besviken över att jag inte bokade biljetter då de kom till Sverige blev genast överlycklig. Lyckligtvis har jag legat och sovit hela dagen, mer eller mindre - bortsett från då jag åt en god middag med jordgubbar till efterrätt, så nu är jag pigg! Efteråt tycker Pascal att vi ska komma på fest hos honom och några killar. Jag kan omöjligt förstå varför man styr fest dagen efter midsommar, om man överhuvudtaget vill ha folk till festen kanske ska tilläggas. De vill gå emot strömmen, men kan man inte göra det på andra sätt?

Vi får se var kvällen slutar. Nu ska jag göra mig iordning. =)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Tack söta du i efterskott. Jag hade en jättebra midsommar och hoppas att du också har haft det!

2008-06-22 @ 17:54:40
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Sushi

Pascal?! Säg inte att du börjat umgås med honom nu? hahaha!:P

2008-06-22 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0