Saknar dansen såhär under sommaruppehållet!






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg , brukar läsa den rätt så ofta och fått lite bättre inom skolan :) du verkar smart hade du svårt imatte förut tror du skrev det någonstans jag har det typ. vet du något tips för att bli bättre :)?

2008-06-25 @ 20:53:15
URL: http://jjustsc.blogg.se/
Postat av: Mandy

Ja precis, det var i sjuan som matten började bli svårare och jag hade rätt svårt för det. Sedan började jag plugga matte varje dag. Det är det bästa sättet för att bli bättre - öva öva öva! Hela tiden hålla igång mattetänket och aldrig hamna efter för det är då man blir stressad och då går det aldrig att ta in nya saker. Jag såg till att alltid ligga ett steg före så att jag bara behövde repetera det vi hade gjort inför varje prov istället för att ha legat efter och vara tvungen att lära mig allt för att sen kunna repetera.



Idag är matte mitt starkaste ämne och jag får mvg på alla prov jag gör. Så det finns hopp även för oss som inte är födda mattegenier! ;)

2008-06-26 @ 14:23:20
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0