Rättvis vinnare!..

Vilken match! Jag höll troget på Tyskland under matchen trots att det tidigt bekräftades att EM guldet var Spaniens i år. De har varit helt obesegrade det här EM:et och det här var rättvist. Något roligt var dessutom att det inte alls var någon defensivitet från något av lagen utan som Bojan sa efter matchen på tv4 så vann man i detta EM på att vara offensiva.

Jag kan omöjligt undgå att låta förbjudna tankar sväva iväg då Tysklands förbundskapten Joachim Löw visas i bild. Vilken jäkla dilf alltså. Skulle inte banga en sekund.. haha!



... Sedan ska vi inte glömma matchens hjälte som ser ut som en liten pojke. Men dock en mycket söt sådan.



Anyway, imorgon ska jag upp tidigt. 09.30 ska jag vara på salt för att jobba. Först ska jag få lära mig hur kassan fungerar, sedan ska jag lära mig och försöka memorera alla jeansmärken, storlekar et cetera. Det blir nog en lång dag med mycket att lära men det ska bli så satans roligt! Det lär bli en del shopping från affären dessutom.. Nu ska jag fundera på vad jag ska ha på mig och därefter ska jag lägga mig i sängen och läsa lite innan jag somnar.. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

dilf???

2008-06-30 @ 11:13:01
Postat av: Mandy

Dad I'd like to fuck istället för Mum I'd like to fuck.. ;)

2008-06-30 @ 14:03:48
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0