Planer för dagen och kvällen!

Tjena!

Idag vaknade jag sent. Jag tror att klockan stod på halv två i alla fall. Men man ska passa på att sova ut då vädret inte är något vidare. Nu ska jag alldeles strax äta lunch och därefter kommer Charlotte hit. Vi ska knata ner mot stallet där jag ska rida och hon ska titta på. I och med att det är sista gången innan pollarna åker på bete så ska vi tävla i diverse lekar. Alltid lika roligt! ;D

Därefter ska vi göra oss iordning och gå ut och äta tapas samt planera vår resa till Milano i augusti.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar inte som du fick jobbet du prata om.. när börjar du annars?

2008-06-12 @ 14:57:03
Postat av: Mandy

Jo, jag fick jobbet! =) Det skrev jag i ett inlägg för länge sedan. Dock så har en tråkig sak inträffat och min chef ligger på operationsbordet.. Just nu vet jag inte hur någonting blir och det sista jag vill ringa och fråga är hur det blir med mitt jobb då hon som anställt mig ligger på sjukhus.. Så vi får se helt enkelt.

2008-06-12 @ 15:16:11
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0