Mys på bryggan med Saga!

image623Tjaaa!

Bilden är tagen innan jag åkte till min italienska idag. Det är så skönt nu på sommaren då man inte behöver sminka sig överhuvudtaget utan bara satsa på att se fräsch ut med en fin solbränna, vad mycket tid man får över på morgonen! På italienskan fick jag tillbaka ett prov också. Skönt med ytterligare ett MVG. Efter italienskan åkte jag hem, satte på mig bikinin samt mötte mitt hjärta Saga. Vi har legat på bryggan tills nu och solat. Jag blev så badsugen men det blev i alla fall inte att jag hoppade i, trots att jag älskar att bada och verkligen inte är någon badkruka.

Nu ska jag ta en kall dusch och därefter blir det plugg innan jag tänkte mysa framför någon film.

Puss på er hjärtegull!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vilken kropp du har alltså

2008-06-02 @ 18:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0