Mitt hjärta gråter med Italien

Mitt hjärta gråter. Trots det var det en rolig match, och jag måste erkänna att Holland imponerade stort. De kommer komma långt det här EM:t. Deras förbundskapten, den föredetta stjärnan i Milan, är grym. Men jag tror på Italien. Deras första halvlek var visserligen under all kritik, men turen var helt enkelt inte på deras sida idag.

Men nu tänker jag lämna Italienmatchen bakom mig och fullständigt fokusera på Sverige och det vi har framför oss imorgon. Det är trots allt det absolut viktigaste. Matchen kommer jag att se med mina bröder och deras kompisar ute, kommer ej ihåg vad stället hette. Om matchen mot Grekland imorgon tror jag att det kommer bli en rätt defensiv match. Men jag tror på Sverige och jag tror att det är vår tur att skrälla det här EM:et.

Nu ska jag ladda över bilderna från dagen. Vi hörs om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0