Min humor

Min bror har en rätt konstig kompis som alltid sitter och skickar en massa roliga historier till honom via sms, vissa är givetvis roligare än andra. Jag vet inte vad jag har för slags humor men åt dessa skrattar jag lika mycket varje gång. Tyvärr får ni bara läsa dem. Jag får de alltid upplästa av min brorsa som läser dem utomordentligt bra.

An Arab was interviewed at US Embassy.

Consul: Your name, please?

Arab: SUAD SHAMIKH.

Consul: Sex?

Arab: 3 times , 4 times.. sometimes 6 times a week.

Consul: I mean, male or female?

Arab: Both male and female. Sometimes even camel.

Consul: Holy cow!

Arab: Yes, cows and dogs, too.

Consul: Man, isn´t that hostile?

Arab: Horsestyle, doggystyle, any style!

Consul: Oh, dear!

Arab: Deer? No deer! They run too fast



Och nästa.. Kanske kommer någon brud där ute inte finna denna roande alls, men snälla, ta den med en nypa salt - för allas trevnad =)

Mannen frågade sin fru om han fick spruta henne i örat.

Frun sa då till mannen att: det går nog inte för jag kanske blir döv.

Konstigt sa mannen.

Jag har ju sprutat dig i munnen i 20 år


o du kan fortfarande inte hålla käften.


Ja vad ska man säga, uppvuxen med två bröder så har jag även fått den stora äran att få deras värdelösa grabb-humor! Jaja, dessa var två av en hel bunt historier. Dessvärre är det inte de bästa, men dem får ni så fort brodern min kommer tillbaka från Dalarna. (Det blev Dalarna över midsommar istället för Basel där Sverige skulle ha spelat kvartsfinal mot Holland..)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, de va ju rätt roliga. =) Och Dalarna, vilket smart val! Vet du vart de skulle? =)

2008-06-20 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0