Mamma och jag.

Hej mina gullrumpor!

Gårdagen blev ju allt annat än planerat. Visserligen var det rätt väntat att jag skulle vara död efter allt jag gjorde igår under den tid jag egentligen brukar ligga och sova skönt. Mot eftermiddagen/kvällen då jag och Hanna började planera kvällen fick jag min helvetesmigrän, förmodligen på grund av dagens press och sömnbristen. Det slutade med att jag och mitt hjärta - mamsen, åkte och hyrde film och köpte en massa smått och gott. Sedan bestämde jag dock med A att träffas och ta en promenad längs vattnet. Så vid tio möttes vi vid Karlbergsslott och gick längs vattnet i över två timmar, en massa mys blev det :).. Efteråt, något sent, blev det myskväll med mami här hemma.

Nu har min matteelev precis varit här och jag ska ut och lägga mig på en brygga och sola med mamma. En massa tid med mamma blir det men jag älskar det. Hon är min absolut bästa vän och jag är evigt tacksam för att vi har den nära relationen som vi har.

När jag kommer hem får ni bilder på mina nya pumps och andra skor från Berlin, det får ni inte missa.

image600
Hon är bäst!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Julia

måste bara säga att jag tycker din blogg är bra, söt är du med :)

2008-06-01 @ 17:39:08
Postat av: Mandy

Tack så mycket Julia :) Vad glad jag blir!

2008-06-01 @ 17:44:11
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0