Lite busigt sådär..

Godkväll sweethearts..

Har haft en jättemysig kväll trots min oförmögenhet att kunna gå själv.. Usch vad jag hatar att vara så begränsad av andra människor. Såfort mina föräldrar inte var hemma kunde jag själv inte längre bestämma om jag ville byta rum, gå upp och gå ett tag, ta en dusch eller liknande.

Nu ligger jag i alla fall i min säng, äter lite lakritsnappar, dricker vatten och har precis pratat med ... det är en hemlighet ;$ Så mysigt att ligga och smsa med någon en hel kväll, älskar det där pirret i magen som alltid kommer som en bonus trots att det inte alltid är något seriöst.

Nu längtar jag till imorgon :D Först ska jag läsa lite ur min grymma bok innan det blir läggdags för min del..

Kommentarer
Postat av: billy

att skicka halvflirtiga sms är en rättighet! :)speciellt när man är lite halvkrasslig...

2008-06-28 @ 10:49:29
URL: http://sillyandbilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0