Länge sedan nu!

Dagens humör: Förväntansfull
Dagens klädsel: Svart polo, vid midjekjol och leggings.
Dagens smink: Mascara.
Dagens frisyr: Utsläppt med lite hår uppsatt med hårnålar.
Dagens ont: Lite huvudvärk
Dagens händelser: Andra dagen på jobbet var en enda stor händelse i sig.
Dagens borde-ha-gjort: Inte sovit så länge + solat solarium
Dagens bästa: Mitt älskade jobb
Dagen låt(ar): Terra Promessa - Eros Ramazzotti
Dagens ord: Om jag räknar hur många gåger min chef sa ordet ångest idag så skulle jag tappa räkningen rätt fort.
Dagens roligaste: Dagen är inte slut än.. Hela dagen har visserligen gått smärtfritt men något riktigt roligt har inte inträffat än.
Dagens tråkigaste: Att jag sov 2 och en halv timme mer än jag räknat med under min powernap.
Dagens saknad: Haha, det tänker jag fan inte låta er få veta! ;D
Dagens längtan: Italien! 6 dagar kvar nu..
Dagens inköp: En übersöt bandlös bh i spets med matchande trosor.
Morgondagens planer: Tar varje dag som den kommer såhär på lovet. Egentligen inte men jag önskar att jag gjorde det. Jag är ledig så tänker jag realistiskt lär det blir mys på stan med någon/några vänner på dagen.


Kommentarer
Postat av: xx

Mysig låt!

2008-07-01 @ 00:14:32
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Mandy

Jag håller med, den är helt underbar! =)

2008-07-01 @ 00:41:09
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0