Kort arbetsdag

Hej mina älsklingar!

Gaah vad trött jag är!! Men satans lycklig för att jag fick sluta redan klockan ett idag. Nu har jag gått klart den lilla "utbildningen" där jag lärt mig allt om kassan, olika rättigheter, öppning av butiken et cetera - listan kan göras lång. Jag som har noll kassaerfarenhet har fått ta alla kunder idag för att få in vanan. Det har blivit lite småmissar här och där men ingenting så stort att det inte gått att rätta till. Så länge man gör allt med ett leende på läpparna och glimten i ögat så blir man förlåten.. Tanken på vilket bra intryck jag måste ha gjort på arbetsintervjun med tanke på att de tvingas lära mig allt från grunden istället för att välja någon med mer erfarenhet känns oerhört smickrande.. Men jag klandrar inte direkt min chef, jag hade gjort detsamma (;

Trots tröttheten har den korta arbetesdagen gått super. Vi springer omkring i butiken samtidigt som vi jobbar och diskuterar otroheter, hur det är att umgås med gamla ex et cetera och helt plötsligt kommer min 24åriga chefs ex in. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, stackarn! Allt är så underbart feminint och jag trivs som fisken.

Nu sitter jag och pumpar Bag in da box, har precis varit och lunchat med pappa och ska alldeles snart träffa min matteelev för lite matte. Därefter måste jag fixa lite praktiska saker och ska även sola solarium är det tänkt. Sedan får vi se vad som händer. Jag tror att jag är ledig imorgon så det blir nog något mysigt ikväll. Varför jag inte jobbar så mycket nu är för att de behöver mig som mest efter min Italienresa i augusti, september. Sedan vill min chef anställa mig till hösten också, så får vi se hur det fungerar sedan när skolan sätter igång, men även det är väldigt smickrande. 

Nu ska jag vila lite innan det är dags att åka iväg igen.

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: elin

den där videon lyssnar nog ditt största fan linda också på. usch vad hon är vidrig. hata hata hata jäkla härmapor

2008-06-30 @ 14:30:04
Postat av: Mandy

Vem är Linda?

2008-06-30 @ 14:35:17
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: ZandrA

Heey jätte bra blogg du har! :D Vad tycker du om tungpiercingar?

Kraam

2008-06-30 @ 20:59:48
Postat av: Mandy

Tack Zandra!

Jag tycker att det är hur porrigt som helst, både på killar och tjejer. Dock ingenting jag själv skulle vilja ha. Kanske i någon månad men inte längre än så. Navelpiercing är mer jag :)

2008-06-30 @ 21:14:27
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0