Jag måste ha världens bästa läsare.

image631Godkväll mina vänner!

Jag sitter fortfarande uppe och pluggar.. Imorgon har jag min sista riktigt stora presentation i engelska och därefter har jag inte alls mycket kvar i skolan. Ajaj vad det ska firas! Men då man sitter här med plugg upp till öronen då majoriteten av Sveriges befolkning garanterat ligger och sover, och jag tar en paus för att svara på era läsarmail så kan jag inte undgå att sitta här med ett stort leende på läpparna. Ni skriver så otroligt fina saker till mig och jag vill bara att ni ska veta att jag verkligen tar in vartenda ord ni skriver. Och framför allt så svarar jag på vartenda mail jag får av er läsare. Kanske inte på en gång men så fort jag hinner har ni ett svar från mig att vänta. Tveka inte på att skriva om ni har några frågor eller kanske önskemål om vad ni vill att jag ska skriva om i bloggen. Jag är trots allt rätt flexibel.

Många kramar till er. Ni är underbara.

Kontakt:  [email protected]

Att jag sedan har världens bästa vänner gör inte saken sämre. Att få ett sådant här fint inlägg tillägnat mig innan läggdags är.. ja jag finner inga ord. Janne - I love you! <3

http://janne.blogg.se/2008/june/torsdagen-med-mandysen.html?_tmp=39c12c03bd9279712bb3e6088d632c4e8ca2c4de

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa jag vill visa, men min himla mobil vill inte få iväg mmset :(

2008-06-04 @ 10:35:09
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du inte är alltför trött efter allt pluggande och får en bra dag!

2008-06-04 @ 10:56:45
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: tack ska du ha ;)

2008-06-04 @ 13:55:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

videoblgog snart?:D

2008-06-04 @ 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0