Godnatt

  

Hej!

Nu är jag hemma igen och sitter här mätt och belåten, nerkrupen i soffan omgiven av filtar och kuddar. Middagen med Anna, Nathalie, Emma och Alexander x2 var jättetrevlig. Maten var utsökt som vanligt och det var trevligt att träffa mina söta tjejer. Efter middagen skjutsade vi Anna till stationen och nu är jag hemma. Jag ska faktiskt gå och lägga mig snart, är hur trött som helst. Sedan vill jag verkligen fortsätta göra gott intryck på min chef imorgon och det gör man enklast utvilad. Först ska jag dock bestämma vad jag ska ha på mig. Det blir jeans och något till.. Att komma i klackar kanske man inte ska om man ska stå i en butik hela dagen? Någon där ute som jobbar i klädesaffär som har skor att rekommendera?

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0