Forza Italia

Hej!

Vilken bra dag det har varit idag! Kommer ni ihåg att jag var lite osäker på vilket slutbetyg jag skulle få i geografi i och med att det är det ämne jag haft svårast för? Jag har fått mvg i slutbetyg!! Så jävla skönt! Hela dagen har jag gått runt med ett leende på läpparna.

Efter italienskan åkte jag och mötte Ebba. Vi gick och åt och därefter har vi gått runt i affärer. Sedan kom även Patrik och Charlotte. Dagen avslutades med en mysig fika på en uteservering i Kungsträdgården med Ebba, Patrik och min gulliga mami. Kameran var med men bilderna får ni senare ikväll.

Nu ska jag nämligen skynda mig till min bror där vi är ett gäng som ska se Italien - Holland. Forza Italia! Jag tror att det blir en rolig match med två duktiga lag. Italienkläderna är på och för en dag ska jag heja på Italien som om det vore mitt hemland - nästan i alla fall.

Bilderna från idag får ni när jag kommer hem igen! =)

Jag hinner inte korrekturläsa för nu måste jag springa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0