EM !!

Hello guys!

Äntligen mår jag helt okej. Jag har fått i mig middag, det tog sin lilla tid, men det gjorde susen. Även promenaden med Pernilla gjorde sitt. Min lilla tjej :) Sedan kom min älsklingstjej Anna hit. Vi har tittat på Polen - Tyskland och bara myst här hemma. Så jävla nice att EM dragit igång. Det är sjukt vilken fotbollsnörd jag är. Jag vill inte missa en enda match, eller något eftersnack eller annat som har med EM att göra. Jag har även betat alla matcher och drömscenariot är ju att det går bra för framför allt Sverige men även Italien. Jag tycker även om det portugisiska landslaget. Okej, Cristiano Ronaldo bidrar med sin del. Jag har kommit fram till att han måste vara världens snyggaste man. Sedan gillar jag Holland för att de är så offensiva. De spelar sådan rolig fotboll.

Men på tisdag gott folk. Då slår Sverige Grekland. En skräll gör man bara en gång. Bye Bye Greece!

Nu har Anna i varje fall precis dragit och jag ska snart gå och lägga mig. Jag är helt slut efter den här vidriga dagen. Imorgon har jag vanliga lektioner, samt en presentation i italienska. Sista riktiga skoldagen. På onsdag har vi avslutning!

Godnatt mina vänner. Jag bjuder på en inte speciellt smickrande bild från Kungsan. Jag, Janne och min liter rosé..


Kommentarer
Postat av: Italienskan

Italien är bäst!! :-) Campioni del mondo!

2008-06-09 @ 00:26:23
Postat av: Helena

Godmorgon!Svar: Tack snälla! Hoppas att du får en fin måndag!

2008-06-09 @ 10:14:07
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0