Det blev en tidig men trevlig kväll.

Hej på er!

Det blev en relativt tidig kväll ikväll. I stort sett alla man känner jobbar i veckorna så det blir inte mycket festande då. Men inte mig emot. Jag har ingenting emot trevliga kvällar med något glas bara och trevligt umgänge. I alla fall inte vid tillfällen som dessa då man känner att kroppen behöver få lite vila.

Jag och Charlotte började i alla fall kvällen vid det bästa tapasstället på Kungsholmen. Mätta och belåtna tog vi sedan en promenad och avslutade kvällen med en kopp te på ett café.

Trots att jag gick upp så sent idag så är jag hur trött som helst. Det känns snarare som om jag gått upp sju imorse än klockan två. För mycket sömn är inte bra heller.. I alla fall ska jag gå och lägga mig rätt snart så att jag inte sover bort dagen imorgon. Fredag på ingång! =)

Vi hörs imorgon mina läsare.

Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Vem är förresten från Italien? Din mamma eller pappa? kram

2008-06-13 @ 01:30:19
Postat av: Mandy

Ingen av mina föräldrar är från Italien. Jag har bara lite mer avlägnsa släktingar därifrån :)

2008-06-13 @ 11:25:06
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0