Dagens klädsel

Förmodligen bland de sämre bilderna på mig, men här ser ni i alla fall vad jag hade på mig idag. Jag är inte så förtjust i att ha leggings till klänning så här men man har inte så mycket val då vädret är som det är. Benen ser om inte annat osmakligt korta ut. De söta pumpsen kommer inte riktigt till sin fördel heller. Sedan vad jag gör med fötterna vet jag inte heller. Förmodligen vill jag visa er den söta klacken, men det lyckas ju sådär.. Nåja, klänningen tycker jag om i alla fall. Hade gärna fått vara lite kortare dock. För er som undrar så köpte jag den i Berlin.



Nu kom jag precis hem från stallet. Helt plötsligt sittandes här hemma började jag sakna hästarna där nere och inom några minuter var jag där. Några dressyrryttare red program så jag satt med ridinstruktörerna och tittade på. Självklart var jag inne och pussade på min prinsessa också. Äpplena som jag hade med mig var väl det som uppskattades..

Annars har jag haft jätteont i magen nu i ett par timmar säkert, så jag ska stanna hemma ett tag i alla fall och se om det blir bättre. Men vi hörs om ett tag igen!

Kommentarer
Postat av: Elle

skitsöt klänning Mandy =)

2008-06-12 @ 15:08:53
Postat av: Jossan

Fint :)

2008-06-13 @ 12:03:53
URL: http://joceelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0